Gilroy Köpek Gıcırtılı Oyuncaklar Topu Atmak Rugby Futbol Pet Eğitim Ses Oyuncak, Rastgele Renk
  • Yenilendi

₺ 237.60

Malların miktarı
Stokta

• Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

Malzeme : Güvenli Kauçuk; Boyut : 12 cm x 6 cm / 4.72" x 2.36" (Yaklaşık.).Bu köpek çiğneme oyuncağı bir rugby topu şeklindedir.Kauçuk gıcırtılı rugby köpeğinizin ilgisini çekiyor noise.It evcil hayvanınız için özel olarak tasarlanmıştır play.It evcil hayvanınız çiğnediğinde ve sıktığında ses çıkarır.Toksik olmayan malzemeden yapılmış, köpekleriniz için en iyi oyuncak.Köpek Köpek Oyuncak Peluş Köpek Oyuncak Öten İp Oyuncak Köpek Topları, Temizlik Oyun zamanı ve Dişler Diş çıkarma Orta ve Büyük Köpekler İçin Agresif Chewers Kauçuk Kemik Oyuncak için Isırma Çiğneme İpi Köpek Oyuncak Köpek Oyuncak Köpek Oyuncak Temizlik Dayanıklı Pet Diş İpi büyük köpek uzun ömürlü köpek peluş köpek gıcırtılı oyuncak için sopa evcil hayvan besleme çiğne sakızı çiğnemek için oyuncak küçük köpek için oyuncaklar çiğnemek Chewers köpek Isırma Çiğnemek Oyuncak Köpek Küçük Köpekler İçin Squeaker Köpek Oyuncak Pamuk Köpek Oyuncak Peluş köpek Oyuncak Çiğnemek.Ürün Adı : Gıcırtılı oyuncakmalzeme : Güvenli kauçukrenk : rastgeleözellikler : Rugby topu Tarzı, evcil hayvan aksesuarı, Ses oyuncakboyutu : 12 cm x 6 cm/4.72" x 2.36" (Yaklaşık.) Notlar : Biz renk seçimi sunmuyoruz, biz rastgele tarafından renk göndermek istiyorsunuz, her renk güzel.Işık ve ekran ayarı farkı nedeniyle, öğenin rengi resimlerden biraz farklı olabilir.Hafif boyut farkı izin lütfen nedeniyle farklı manuel ölçüm.Paket içeriği : 1 x gıcırtılı oyuncak(Rastgele renk).